Computer

Jeg hentet min julegave fra mine forældre!!!

En ny computer!!! En bærbar com.. Om jeg blev glad! Ja!
Jul hos far i aften:
Mine forældre er skilt- så imorgen blir det Jul hos far!! Vi har aftalt at "disse" julemaden og lave vores ynlingsretter istedet for! Indtil videre har vi beslutet os for at lave:
Oksemørbrad
Ovnbagte kartofler
Italiensk tomatsalat
Hvidløgsbrød
Og en god sovs,
Stegte og dampede grønsager..
Til dette måltid skal der drikkes en rigtig god rødvin! Feks. Amarone.  Ja, retterne er lidt mikset, men det er vi egentlig også i min familie! Så det passer fint.
Jeg glæder mig rigtig meget! Det blir hyggeligt- Til dessert, skal vi spise en masse slik, æbleskiver med formelis og god marmelade til! Evt. lidt gløgg- fordi det er jul.. men ellers drikke gode øl!
Min far har lige ringet, min mor og hendes kæreste Jim, skal også spise med iaften! Hmm, det er noget nyt! Sagde jeg lige min familie er lidt mikset? Det blir dog en  dejlig sjov aften.
Min far og Jim er faktisk ret gode venner, de skal starte en "vinylklub" sammen (Min far er allerede medlem af en anden herre klub, hva sker der for de der klubber?).
Til min fars 50 års fødselsdag, stod min far og Jim og dansede til Led Zeppelin og Black Sabbath til tidlig morgen. Det var luftgitar! Der kom en meget flot fotoserie ud af det, det lignede mere to der dansede ballet med hinanden!!
Det er fedt ens forældre er venner og de kan med hinandens kærester, man får en større familie og flere venner! Så God jul, og jeg håber ikke der er nogle sure skilsmisse forældre, der lader deres vrede over hinanden gå udover deres børn.

Kommentarer
Postat av: mille

ååh, super dope! har selv velour leggings og jeans som jeg planlægger at batikke, men jeg havde aldrig overvejet at sætte de to ting sammen :) very nice, må kigge efter dem i weekday (hvis de da har dem i københavn...)

2008-12-24 @ 00:05:54
URL: http://nothisnothat.blogg.se/
Postat av: Maria Lim

Jeg blev også positiv overrasket ´da jeg så velour og batik i en' buks! Helt fantastisk jo- Tror da bestemt de har dem i weekday i kbh! God Jul.

2008-12-24 @ 11:48:45
URL: http://solim.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0