Union Pool, Brooklyn.

Ude og få en drink!! Med andreas, Emilie og Julie. På et rigtig läkkert sted der hed Union Pool, Williamsburg, Brooklyn! Og det sted kan kun anbefales! Super nice. Vi mödte en fyr ved navn Rob. Han var virkelig sjov, lang tid siden man bare har siddet og lyttet og derefter grint så meget at man har fået ondt i maven!! Han var en total entertainer, og var ret vild med Julie!
( Ok, da overdrev jeg måske lidt.. Rob var sjov, men ikke det sjoveste- Heldigvis har jeg en skön og fantastisk sjov käreste, der holder mig oppe på lattertonen hverdag!! )




Tilbage til Manhatten om morgen.
(Nick&Nora filmen mistänker vi også har filmet på Union pool!? Da de troede bandet Fluffy skulle spille der... but we are not quit sure.. Men men, inden vi skulle til U.P, blev vi nöd til at holde en tissepause og gik ind en på en ret fancy bar!! På toilettet ( der var rundt og mindede om at sidde i et ret stort rör) var der en TV- skärm, som filmede baren, det var lidt underligt, men alligvel ret smart! Hvis man evt. var bange for ens flirt er ved at rende väk! Sex and the city havde åbenbart også filmet der', sagde Julie, og nu betyder det sted noget helt andet for mig. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0