Fresh


(Foto: Maria Lim).
I næsten 1 måned, havde jeg det dårligt i min krop, hver uge havde jeg enten feber, smerter eller slem hovedpine! Min læge konkluderede det var en infektion i min krop, men hvad jeg skulle gøre for at få det bedre- vidste hun ikke! Ekstra vitaminer var hvertfald bandlyst, da jeg kunne få en ophobning og kunne få det dårligere!! Det er lang tid siden jeg har hørt vitaminer kan gøre dig mere dårlig i vores overekstreme oversindssyge helseverden! Hva sker der for børn ikke må få mælk! fordi det er for fedt!?( sidespring!).
Så jeg tænkte, måske er det fordi jeg ikke motionere?  Så nåede lige at lave en "gå-en-tur-hver-morgen" plan, inden min læge ringede og sagde: Husk! ingen motion Maria! Du har brug for hvile.. Din krop har det dårligt og skal ikke stresses! OK, fint.. Det var heller ikke det værste at smide  motions- planen i skraldespanden! Men hvad er god hvile?
Det skal lige siges jeg er en person uden en' tilhørende og indbygget  tålmodighed! Sjovt nok var tålmodigheden åbenbart det eneste der kunne gøre mig rask!
Så jeg har sovet, sovet, hostet, snottet, sovet, haft feber, sovet, ondt i maven, sovet lidt mere, set røv meget tv og læst tonsvis af modeblade( DER var den eneste gode ting ved at være syg!!!!!) i den sidste månedstid! Det har været helt åndssvagt! Og nogle gange blev jeg lidt trist til mode, og blev bekymret over min fatale tilstand, der i mit hoved aldrig ville blive bedre!  Men heldigvis, yes! Er jeg blevet rask! Og min kæreste er blevet ordentlig rask og min veninde Pia er også blevet rask, så nu funker det hele som det skal, indtil videre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0