HappyDays


(Foto: Maria Lim).
De sidste par dage har jeg ligget syg! Jeg har super dårligt immunsystem og blir hvertfald syg 2 gange i måneden! Det er så irriterende!! Idag har jeg feber, ondt i halsen, ondt i kroppen og hovedpine- Fed weekend! NO.. det har sku været deprimerende at ligge i sengen og have det dårligt mens solen skinner og fuglene synger! Jeg tænker positivt og derfor tror jeg snart jeg blir rask (!). OH, fuck nu begynder jeg at hoste! Må drikke lidt mere ingefær te med honning ( Tak for det gode tip Johanna/Alexander). Må snart tage til naturlæge og se om jeg mangler nogle essentiale vitaminer i min krop! Jeg spiser så utroligt sundt, så kan jeg virkelig mangler vitaminer? kroppen er underlig. Laver en "gladere" opdatering så snart jeg er blevet rask!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Funkar det med ingefäran och honungen? Mår du bättre!!!=) hehehe. Hoppas du blir frisk snart så vi kan hänga.

Jo förresten, jag åker till Stockholm på torsdag. Vill du följa med?



LOVE

2009-04-26 @ 18:11:15
URL: http://www.shopgarde-robe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0