LoppisPoppis

Har slet ikke haft tid til at skrive, da jeg har haft det sjovt og dejligt! Min dag igår, startede igår med at gå på loppemarked! Et helt fantastisk loppemarked, i Helsingør! Fandt 2 dejlige striktrøjer, perfekte til de lune sommernætter og en gullig blazar fra Bennetton (Meget Stella MCcartney alike) og 2 tasker for ialt 70 kr. Jeg elsker loppemarkeder eller som man siger på svensk: Loppis!! Min veninde Johanna & hendes kæreste Henrik kom også forbi og fandt nogle gode ting, jeg mødte også en masse af mine venner på loppemarked!!
Vejret var så skønt igår, så efter "loppis" tog jeg hen i den nærliggende park og drak øl med nogle gamle venner. Min ven Andreas var kommet hjem fra JAPAN! Det var godt at se ham igen, nu vil jeg til Japan!! Efter en lille øl i parken.. Cyklede jeg ned til Kronborg og mødtes med min svenske venner Amelie & Gustav! Min første øl på Kronborg. wow-
Kom hjem ved 18.30 tiden, spiste en tærte, drak en RedBull og faldt i dyb søvn.. Fulstændig færdig.
Senere på aften kom Johanna hjem til mig! Hendes søde veninder kom også forbi!! Jessica og Maria!
Det endte med vi sang SingStar i nogle timer og hyggede os med rød vin, "sparkling whitewine", Rom&cola med lime og øl.. uh, jeg har lidt tømmermænd idag! Det var simpelthen så sjovt! Min stemme kradser lidt og billederne i kameraet er ufokuseret og fjollede!


(Foto: Maria Lim).


Kommentarer
Postat av: Jessica

det var riktigt dejligt att träffa dig maria.det gör vi om snart igen, o då köper jag ett nytt singstar o ännu mer bubbly. ha en skön kväll. knus :)

2009-04-19 @ 22:16:10
Postat av: Maria Lim

Hej Jessica!!! The Singstar superstar!

Det vil jeg glæde mig til, det var vildt sjovt!Skønt at møde dig!! Lyder godt med nyt singstar og bubble:)

Vi ses!!



Knus

2009-04-19 @ 23:48:00
URL: http://solim.blogg.se/
Postat av: Johanna

HEEEEEEJ SÖTNOS!!



Tack för igår, det var riktigt kul. Bra att du också hade trevligt. Som Jessica sa, det får vi göra om snart igen. Ska knäcka Jessica i Singstar. hahahaha!;)



Vi hörs!



PUSS PUSS

2009-04-20 @ 00:01:16
URL: http://www.shopgarde-robe.com
Postat av: jessica

jaja d återstår att se...inte tror jag att ni kan knäcka mig inte...hehehe <3

2009-04-20 @ 00:07:39
Postat av: Maria

Jag får öva mig på tonerna hehe... så kanske JAG blir en superstar nästa gång... dream on... :D

2009-04-20 @ 12:17:20
URL: http://bookfullofquotes.blogg.se/
Postat av: Maria Lim

Jeg kan se der blir "Battle" næste gang!! ser frem til det:):) Im' gonna beat evryone!! hahaha.

Vi får se, det blir sjovt!!!

2009-04-20 @ 13:51:17
URL: http://solim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0