Stars





Igår holdte vi en lille fest!
Jeg mødte endelig min blog' ven, en fantastisk person, som jeg håber blir min ven i fremtiden!! Vi klippede Gustav's hår, fordi han var fuld og bad om det! Vi tog ned i byen og ville have det sjove'ere, men det mislykkedes da PL13 altid er så fyldt at jeg seriøst får klaustroforbi af at være der, det virker så lamt det sted ikke er størrre, for det er en fucking lækker bar!



(Foto: Maria Lim).
"DagensElevator"- I lidt fjollede! Bileder blev taget på vej hjem fra byen! Det er fedt at have en elevator når man er fuld! Har det samme tøj på.. Jeg er så doven.


Kommentarer
Postat av: Johanna

HEEEEEYYY MARIA! JAAAA! Äntligen möttes vi och du är helt fantastiskt du också och vi måste ses snart igen. Tråkigt att vi inte hann ses mer idag. Så är det med påsk, man får ställa upp på saker. Blä!



LOVE

2009-04-11 @ 01:06:05
URL: http://www.shopgarde-robe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0