Blackbird


(Foto: Maria Lim/Youcam).
Looks like im' stoned- Im not, just very tired.


Kommentarer
Postat av: Gitte

Jeg synes godt nok du ser trät men söd ud!

Kärlig Hilsen din mor

2009-02-12 @ 08:58:30
Postat av: Malin

Du är otroligt vacker Maria. Alltid!

Tusen tack för senast, hade så himla kul!

Har lite bilder från er fest och från helgen när ni var hos oss. Kan kanske maila över dem?

Jag älskar skorna!!!

Har haft på mig dem 3 dagar i rad nu. LOVE THEM!!

Men jag tycker att det känns knas om jag inte får betala. Vi kan väl komma överens om något?

Jag går till weekday imorgon och köper hårbandet till dej. Tror de har kvar dem, hade en hel låda när jag var där förra veckan.

Hoppas hoppas!!



Lägenheten var sjukt fin.

Den kändes som himla stor och ni hade gjort jättefint. Vi kom på att vi har 3 år dag den 28:e Feb. Haha, bra koll vi har va? ;)

Men båda jobbar så vi funderar på hur vi ska göra.

Kanske får ledigt och kommer ner. Ska försöka fixa.

Vad önskar ni er i present?



En massa pussar & kramar!!!

2009-02-12 @ 15:46:30
Postat av: Anonym

Tak Mor!

2009-02-12 @ 21:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0