Köd.






En herlig aften hos Pia- Mine smukke, dejlige, kloge, inspirerende, godhjertet, omsorgsfulde, sjove, fjollede, seriöse, intelligente, snaksalige- Uh, jeg kunne blive ved med at rose mine höjt värdifulde veninder! En aften i deres selskab er guld värd! Vi, Amalie, Nina, Julie og Pia og jeg er meget forskellige, både når det gälder personlighed og udseende/stil og det elsker jeg simpelthen!! Det er mine piger in crime når det gälder feessttt!!!! Vi har det så sjovt! Vi har hängt sammen i nogle år, tilbage fra gymnasie tiden- Jeg blev veinder med Nina, fordi jeg elskede hendes stövler! Hihi, tal lige om en fälles passion! Vi blev venenr med det samme ( tror jeg) Og jeg kan huske hun kom til min 18 års födselsdagsfest med favnen fyldt med hvide liljer!! ( der er min ynglingsblomst) Og det vidste Nina ikke- Hun er helt fantastisk! Og sej! Kan huske da hun boede alene i Paris, hvor hun kom op og toppes med en' Marco, der ikke ville give hende hendes penge tilbage for en lejlighed hun ikke skulle have! Men hun fik sine penge og kom hjem med en masse fortällinger om livet i Paris! Og så er hun helt fantastisk at danse med- Hun kan få mig til at grine, så jeg får helt ondt i kroppen og nästen ligger og kramper af grin!!
Julie, er en smuk satan! petit og har det smukke korte brune kröllede hår som mange i vores hjemstavn har kopieret! haha. Julie er en rigtig festabe, og kan huske de vildeste fester vi er blevet släbt til i Kbh! Hun er til glimmer og glitter og elsker 80'erne! Hun har et mod på livet og tör ( som en af de få) at gå hen til drenge og score dem! Og så elsker hun min spaghetti med ködsovs! Det er nästen en befaling, hvis vi skal spise sammen.
Pia er den helt vildt seje pige, der er fucking ligeglad med alle andre end dem hun elsker! Hun er så selvständig og er så kreativ, at jeg ved hun ender med at holder udstillinger, eller blive en del af en stor kreativ virksomhed!! Hun har introduceret meget musik for mig, og vi har holdt mange Jazz/Michael Jackson/ Hip Hop/Grime og så lige Artic Monkys/BabyShambles/Beatles aftner med rödvin og ost. Hun er pisse cool, og det kan alle se og föle! Hvis jeg ikke ser hende i noget tid, begynder det at göre ondt, og det ender ofte med at vi ringer samtidligt til hinanden og det resultere i vi aldrig får fat i hinanden, fordi der er optaget! haha. Og gud hvor har vi filosoferet om livet mange gange! 
Amalie er vores smukke blondine! Vores gode kok, der elsker italienske retter og Toscana! Hun blir så dejlig og misundelsvärdig brun om sommeren og elsker musik! Hun er en dejlige pige og har en god ven, der kan skrämme livet ud af mig, der hedder Camilla! Hun blir måske skuespiller eller politimand senere i livet.  Lidt opsat af kendisser, da vi har oplevet nogle meget underlige episoder med kendte mennesker, der får en' til at täke på om kendte mennesker er normale mennesker- men det skal jeg ikke komme ind på!

Det var lidt om vigtige mennesker i mit liv. De betyder meget mere end hvad jeg kan skrive her. Det er jo veninder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0