Lostbikeslostsouls


(Foto: Jack Siegel/Skullset).
Det sner udenfor! igen igen igen.. Kan det ikke bare stoppe for helvede.
Jeg er fuldstændig smadret idag.. Har lyst til at græde af træthed. Træt af sneen, træt af kulden, træt at se hvid, grå og sort overalt! Træt af jeg ikke kan købe andet tøj i de samme farver!! Gør jeg mig selv "små dippet", ved at gå i "små depri" farver? Himmelen er grå, bare grå.. Kan næsten mærke kulden ved at se ud af vinduet. Jeg kan se ind til naboerne, der ser helt tomt ud..Kedeligt- 
Tror snart jeg skal til frisøren, men skal det være kort? mellem? eller bare klippes i totterne?? Det kan jeg ikke engang overskue at bestemme mig for nu. Men det skal klippes, for er pisse træt af mit tunge lange hår!!
Fuck jeg er træt.
Ja, idag er det officielt Maria's brokke dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0