Stres

På lørdag skal gemalen og jeg holde stor indflytningsfest! Håber at se alle vi har inviteret! Og håber jeg blir rask.. Er så træt af hele tiden være halv syg/ syg! Give me my health back! Har lige spist en ordentlig sund morgenmad, for at få min mave til at forstå jeg prøver at gøre mit bedste når det gælder sundheden! Omelet med løg, kogt blomkål, gulerødder og bum bum bum rosenkål! Det lyder måske ikke som den gode blanding men mere som den sunde blanding! Men jeg elsker grønsager og æg, og så vil jeg hellere spise lidt naturligt flora mad eller hva det hedder, end at prøve at tarmskylning.
Nåh ja!, Jeg har brug for lidt hjælp!! Mange har spurgt os hvad vi ønsker os i indflytningsgave! Men vi ved det simpelthen ikke.


(Patrick O'Dell) Austin Skater. A little cowboy riding his board.
Billedet er totalt ude af kontekst, men kan virkelig godt lide det.

Kommentarer
Postat av: amelie

Åh, vad det ska bli skoj på lördag!

och jag har ingen aning vad ni kan önska er ;D

2009-02-26 @ 11:05:14
URL: http://dysmorfofobi.blogspot.com
Postat av: Maria Lim

Nu har vi fundet ud af det! en collage fra dig/jer! eller øl/vin/sprut!!

2009-02-27 @ 11:17:53
URL: http://solim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0