Oh

Min kæreste viste mig en artikel fra Aftonbladet.se, om en nyfundet fisk! Jeg er ekstatisk, hvis der er noget der kan få mig op af stolen er det nye dyrearter! Det er så spændende!!
Denne meget mærkelige fisk, som jeg synes ligner en slags oppustelig vandmand på en eller anden måde, finder jeg utrolig charmerende! Fisken er jo gennemsigtig! haha, hele dens hovede er til skue for vandets andre arter! Ej, den er faktisk utrolig grim, men det lovede jeg mig selv, ikke at sige for det er ikke pænt at sige om andre!


(Aftonbladet.se)
Micropinna microstoma håber ikke du snart uddør, fordi vi har fundet dig! Gem dig i det sorte hav og dyk aldrig op til overfladen! Hvorfor kugler i panden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0