Mamma

I lørdags holdte min kære mor fødsesldag. Det var skønt sommervejr, så det lille selskab rykkede ud i den nærliggende park! Vi grillede, drak lækre vine og dejlige kolde øl.
Senere blev det Sverige- Danmark kamp i petanque og kubb.

(Foto: Maria Lim).
Grillspyd med mørbrad
Friske Oliven
Tomat/agurk salat med rødløg og frisk basillikum.
Bagte små kartofler
Feta fra Grækenland
Forskellige slags friskt brød.
-Til dessert fik vi frugtsalat og forskellige lækre is.

Petang kamp


(Foto: Maria Lim).
Petanque blir min "nye hobby" her til sommer..  Er blevet helt forelsket i "sporten".
Der hvor min mor bor er der en fin bane! Jeg spillede også petanque i søndags med min mor, så hyggeligt og afslappende! For tiden er jeg meget mere til petanque end at gå ud..

(Foto: Maria Lim).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0