Neck

Har haft svært ved at opdatere for tiden.
Har ikke haft lyst til at skrive om tøj hvertfald. Modeblog's, det er ikke så meget mig længere. Min blogg er ikke en modeblog, mere en personlig blogg. Eller det må folk selv bestemme... Man har jo forskellige meninger om hvad stil/mode er! Jeg er bare blevet træt af tøj og er begyndt at undrer mig temlig meget over hvorfor "modebloggere" shopper for 10.000kr. i denne tid!? Det virker helt forkert - Jeg synes det er vildt uinspirerende at se på "modeblogs" for tiden, alle går i det samme, køber det samme, skriver om det samme.. Im gonna hurl.
Men udover min irritation over "modeblogs",har jeg det godt.. vejret er endelig blevet skønt, som nok også er en' af grundene til jeg ikke sider foran computeren!
Idag så jeg min dejlige veninde- som altid kan få mig til at grine og fortælle mig kloge ting!
Og imorgen skal jeg til København og besøger gode venner og til Neckface fernisering på galleri V1! Gonna be good. Har lige set Baker " Deathwish"  skate vid'- nogle slidte "narkomaner". Fuck det, det er hans art jeg elsker.

(Neckface/ Colette Paris.. The selbys)
Og på søndag rejser jeg til Karphatos i en uge.


Kommentarer
Postat av: mille

2009-06-26 @ 20:41:18
URL: http://www.a-milli-e-mili.blogspot.com
Postat av: mille

hov, tom kommentar! ej hvor ville jeg gerne have været med til fernisering, så først dit indlæg nu og deres invitationsmail var røget i spamfilter!!! ØVØVØV!!!! nå må hellere pakke til roskilde...

2009-06-26 @ 20:42:39
URL: http://www.a-milli-e-mili.blogspot.com
Postat av: Bibi

Hørt. Modeblogs - de går jo alle i det samme.

2009-07-07 @ 22:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0