Vargur

Idag har jeg været ude og ride i den svenske natur sammen med min kæreste og hans familie.
Min lånehest hed Vargur og var af islandskafstamning. Som jeg tidligere har skrevet lidt om VAR jeg pissebange for heste og fattede slet ikke hvordan jeg har fået mig selv til at starte til ridning da jeg var lille. Jeg var en bange og frustreret unge i 1 år. Det var perioden jeg gik til ridning.
Det var derfor en konfrontation med en gammel frygt da jeg mødte Vargur. Jeg VAR rigtig bange og havde angst for at falde af den.. Men jeg kom op, og efter noget tid fik jeg tiltro til Vargur. Vi var faktisk ret ens.. Han spiste hele tiden og jeg forstod ham, og lod være med at hive så meget i tøjlerne.. Til sidst blev jeg dog lidt skeptisk da han havde spist for meget og bare stod stille og derefter slog den største prut.. Jeg tror det eneste Vargur ville var at æde og skide. Det var egentlig også fint nok, når man tænker på det er en hest.


(Foto: Maria Lim).

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha! Söte!!! Hur gick det då?? Tyckte Christian att det var kul??=)



LOVE

2009-06-08 @ 11:04:58
URL: http://www.shopgarde-robe.com
Postat av: Maria Lim

Det gik så godt!! Og Christian var ret god til at ride, han galoperede endda. Og man skulle ikke tro at en ridehjelm skulle klæde ham, men han var så fin! hahaha.. Ej, det var vildt sjovt.

2009-06-08 @ 11:26:54
URL: http://solim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0