s.i.c.k

Vi havde en helt fantastisk sjov housewarming i lørdags! Tak, til alle jer der kom! Og tusinde tak for alle de for vilde gaver!Det var Så hyggeligt! Vores nye SingStar blev brugt og nye stjerner er opdaget! Gustav slår alle i Billy Ray Cyrus, Julian og jeg i Barbie girl og Ingen kunne rytmen til The Cures Friday im in love selvom vi alle troede det, vi elsker jo den sang! Det var så fedt. Aften sluttede om morgen med burger og pommes fra MAX
Poster nogle billeder fra festen i morgen!
Søndag gik med at rydde op og slappe af med god middag og god film: Babel!!
Mandag, arbejdet gik fint! Men om aftenen fik jeg sindssyg ondt i maven, store smerter.. jeg græd hele natten af smerter, burde havde taget på hospitaler der' men tænkte det ville gå over!
Nu er det onsdag og det begynder at lysne lidt. Kom hjem imorges kl.5 fra hospitalet, var der i 10 timer for at blive undersøgt! Det var forfærdeligt! Fik 5 sprøjter, 3 i armene og 1 i maven og 1 i ballen! jesus. Blev røgtenfotograferet, men de kunne ikke finde ud af hvad jeg 100 % fejlede. De sagde jeg nok havde fået mig en virus i maven.. Så nu ligger jeg  hjemme igen. ja, syg igen.
Jeg har nok verdens dårligste immunforsvar!
Ps. Jeg elsker dig så meget og tak for du er der 100% for mig, henter vand til mig, nusser mig når jeg er dårlig, putter mig, passer på mig, elsker mig når jeg ligger og kan ingenting, laver mad til mig, får mig til at grine, når jeg græder! Holder mig med selskab i 10 timer på hospitalet!! You are the best og jeg elsker dig.

Kommentarer
Postat av: Amelie

haah fick du en spruta i ballen? verkligen?! D;

2009-03-05 @ 20:42:05
URL: http://dysmorfofobi.blogspot.com
Postat av: Maria Lim

JA! Og det var traumatisk for mig. Fuck hvor gjorde det ondt! Nu kan jeg grine af det- men jeg græd da nålen stak min balle.

2009-03-06 @ 09:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0