Yes

Er dødtræt af kulden og hvorfor sneer det nu igen.. Come on, jeg blev vækket af en solstråle imorges og tænkte ikke videre over der ville komme en "mild" slud/snestorm senere, så jeg tog bare min grå polyester biker jakke på! Fuck det skulle jeg aldrig havde gjort! Blev helt kold og våd da jeg skulle gå fra arbejdet ned til færgen, fedt..frøs og blev lidt sur. Vejret ændrede sig ikke og man kan sige der "kom mørke skyer fra øst i mit humør", blev så irriterrede over jeg frøs, at jeg begyndte at skærer tænder og give onde øjne( jeg får en tendens til at give onde øjne når jeg er træt eller fryser! Men også når jeg synes folk er dumme, irriterende, siger noget forkert, gør grin med mig eller er højrøvede..! Men når jeg er træt og fryser ved jeg ikke selv, jeg gir folk "the evil eye"!! Jeg er bare træt og kold! det er så nedern at blive misforstået) Folk i bussen troede nok jeg var psykisk syg.. eller virkelig gal på verden!
- At fryse, er nok en' af de mest ubehagelige følelser nogensinde, at fryse er som at prikke sig på huden med små nåle mens der er en' der konstant hælder koldt eller halv lunkent vand på ens krop og hovede! Man spænder i hele kroppen for at holde varmen, men det fungere ikke. At tænke sig til at blive varm virker heller ikke rigtigt. Kun nogengange når jeg er fuld, jeg mener når man.. er fuld.
Imorgen hiver jeg min "mandejakke" frem fra skabet.
Nåh ja, jeg tog mig endelig sammen og købte mig en ledning og et batteri til mit Nikon kamera! Nu kan jeg endelig tage billeder hver eneste dag! Har egentlig altid været mere til Canon, da jeg synes det er meget lettere at kontrollere og lærer af.. Men jeg må sige at dette Nikon CoolpixP5000 er et virkeligt godt kamera! jeg er glad for det.

Gruppebillede fra min 21 års fødselsdag. Jeg har min såkaldte " mandejakke" på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0