DagensStockholm!

FREDAG AFTEN- going out!

(Foto: Maria Lim).
Fredag aften, på vej ud! Ynglings outfit, især fordi jeg fik lov til at låne Johanna's shredded top!! Den er helt FANTASTISK.
Jeg har simpelthen fået så langt hår, har brug for noget forandring! hvad siger I? Nogle gode ideer?? Jeg tænkte på noget "fluffy" pandehår eller farve mit hår!? Jeg behøver jeres råd!!!

hahahaha, prøver at lave en slags imitation af Alice Dellal!! Hårmæssigt altså!!
-Ja, og så må I undskylde for mit  altid så "vrede" ansigtsudtryk!! Det virker bare så underligt at sidde og smile mens man tager sit eget foto! Det virker sku lidt underligt..
Og så begynder jeg at grine af mig selv og så blir det virkelige underlige billeder der blir lagt op på bloggen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

WOW! Maria du är så snygggggg!!!=)



Jag tycker du ska satsa på dellal frisyren, tror du hade varit riktigt snygg i det.



KÄRLEK

2009-05-04 @ 23:25:39
URL: http://www.shopgarde-robe.com
Postat av: Anonym

haha, helt sikkert dellal style, tror virkelig godt, du kan pulle det off (eller hvad man nu kalder det...). jeg har selv haft noget á la, bare i afro versionen hvor det var cornrows på den ene side, som så blev en slags undercut... det ku være man skulle få det igen til sommer!

2009-05-05 @ 00:41:18
Postat av: Maria Lim

Johanna!!! Jeg blev vildt inspireret af alle dine frisør venner! Og jeg er så træt af mit hår, nu må der ske noget!! Hvis jeg tør.. Når det kommer til hår, kan jeg godt blive lidt "bange", da jeg har haft så mange forfærdelig hairdo's!!

Og tusinde tak smukke:)



2009-05-05 @ 14:23:14
URL: http://solim.blogg.se/
Postat av: Maria Lim

HEJ!! Det lyder så fresh med cornrows!! Og tak for din kommentar:) Er så usikker når det gælder hår, men tror ikke jeg vil blive ked af at få " en Dellal hairdo".. Med eller uden undercut! Undercut er så sejt, men synes man skal være sej for at have det, og det kan man diskuterer om jeg er! hahaha..

2009-05-05 @ 14:26:23
URL: http://solim.blogg.se/
Postat av: Sille

Nooooo, Mariaaaaah, don't do it! Du har o for fanden verdens smukkeste hår, og kan du huske da det var page, og du var skide ked af det? Det ville tage såååå lang tid at vokse ud igen, ligesom med afbleget hår; hvis du går for den, er du nødt til at blive ved med at gå for den, ellers ser det bare nederen ud når det vokser ud - og det kommer til at tage laaaaaaang tid (fik jeg sagt det? hehe..)

Kan du huske Kate Moss for et par sæsoner tilbage? Midterskilning og lidt for langt pandehår. Det er mega nice, på den svedige kinda 90'er måde.

Ellers skal du bare gå for det lange slidte, det ser jo også svedigt ud når du har så sort og tykt hår.



Kærlig hilsen Sille med det tyndeste hår i verden



PS: Hvad skete der der hårstylisten, der lige kom op i mig? Haha



2009-05-05 @ 18:08:44
URL: http://sygesille.blogspot.com
Postat av: Maria Lim

Uh, ja den der Kate Moss midterskilling med lidt langt fluffy pandehår, kan jeg faktisk godt huske, hun var pisse lækker!! En mulighed:) Ja, du har ret.. jeg var forbandet ked af min (Dumme)page, som jeg dengang KUN kaldte den! Haha.. Det var tider (dårlige tider!& lidt sjove tider, ej, hvor blev der gjort meget sjov med min frisure..Hov nu kommer jeg til at referer tilbage til mit "grydehår".) Tak for de søde ord om mit hår! Dem tager jeg virkelig til mig.. Men jeg tænker stadig på at farve det lyst i spidser.. Det synes jeg vil se ret råt ud:) Og det kan lyse et sort outfit op! Ja, hvad skete der for hårstylisten i dig!!! Du er en person med mange talenter. haha

2009-05-06 @ 14:26:37
URL: http://solim.blogg.se/
Postat av: Sille

En ting, jeg virkelig har lagt mærke til på det seneste, er, at folk hele tiden, på diverse blogs, beskriver outfits og styles og whatever, som "råt". Det ord hænger mig ud af halsen! Især på anywho bliver det brugt uuuuuusandsynligt meget! Nå, menmen, lyst i spidserne lyder dope ass! Nu vil jeg gå ned og købe en pose lakridser, og derefter lægge mig til at sove min tidlige onsdagsbrandert ud.



Der fik jeg lige sneget et blogindlæg ind i din blog? haha.. Så behøver jeg ikke at skrive noget på min egen i dag! Hehehehehehe



Kyskys



Ps. Lad os fukking snart ses!

2009-05-06 @ 22:36:01
URL: http://sygesille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0