Odin/Antichrist/Drinks/Fest

Lørdag var en lige så eventfuld dag. Vågnede tidligt.. spiste leftovers til morgenmad! Købte oplader til min mobil, vi blev næsten smidt ud af telebutikken da Cam på mystisk vis rev ledningen ud til en dyr mobil og fik "butikken" til at lave alarmlyde! Det så meget dumt ud, jeg stod med min nyindkøbte mobillader og Cam sagde; Undskyld, jeg gør det ikke igen! Vi blev bedt om ikke at gøre det igen med en meget authoritær stemme.. Og så gik vi.
Om eftermiddagen tog vi hjem til Alex og chillede..





(Foto: Maria Lim).
Vi sad nede i baggården med vores "homemade"  - bær med meget rom i- drinks!! Vores ven Razz, kom forbi med kæresten og deres bedårende hund Angus!

(Foto: Alexander Fog).




(Foto: Maria Lim).
 Razz, Ophelia og Angus inviterede til forfest... Som senere blev til festen!









(Foto: Maria Lim).
Og så blev vi alle sultne og cyklede ud i natten.. Elsker at cykle fuld og med venner!


(
Foto: Maria Lim).

Kommentarer
Postat av: Anne

Skønt, skønt, skønt. Jeg kom i SÅ godt humør af de her billeder! Og sikke nogle fede plakater på væggene, dér hjemme hos...var det Alex? Og er det hende den smukke pige i sengen, eller hvad? Hun har noget fantastisk hår!

2009-06-02 @ 20:56:32
URL: http://annev-blog.blogspot.com/
Postat av: Maria Lim

Hej Anne!

Ej hvor godt man kan sprede lidt glæde her på bloggen! Ja, ham Alex har sans for "gode plakater"! jeg vil have dem alle!! Og ja Cam har helt fantastisk hår, man.. det vil jeg egentlig også have. hihi.

KYS

2009-06-03 @ 22:18:35
URL: http://solim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0