MAD


(Foto: Maria Lim).
Min morgenmad-  
Jeg er egentlig ikke et "morgenmad's- menneske"! Jeg er ikke så vild med diverse Guldkorn, Kellog's osv.. For at være synes jeg faktisk det er lidt ulækkert.. Og jeg blir ikke mæt! Har fundet ud af jeg virkelig har brug for en god portion mad om morgen ellers går jeg kold om eftermiddagen og får det virkelig dårligt! Så mit alternativ er dette! En god robust rugbrødsmad med fyld! En ambitiøs morgenmad har jeg hørt.


Fuldkornsrugbrød
Skinke
Gouda ost
Spejlæg
Stegte champignon
Friske basillikum blade
Salt&peber
Tomater

Kommentarer
Postat av: Johanna



FY FAN VAD GOTT!!! Jag är så hungrig..;) Nu ska vi baka pizza. Yummie!

Kul att träffa dig idag.



LOVE

2009-05-25 @ 18:38:04
URL: http://www.shopgarde-robe.com
Postat av: Maria Lim

JoBanna:):) Lyder fanme også lækkert med hjemmelavet PIZZA! Ligeover, altid dejligt at se dig!!Vi ses onsdag. hils

KYSKYS

2009-05-25 @ 18:46:37
URL: http://solim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0