Opera

Er næsten lige kommet hjem fra en fantastisk middag i Helsingør. Min kæreste og jeg spiste middag med min far, der gløede af brunhed ( Han er lige kommet hjem fra varme syden!!) Vi tog på en italiensk restuarant i Stengade/ Helsingør! Jeg fik en super lækker ret: Penne pasta med trøffelfløde sovs, kalvekød i strimler med asparges og champinon! Det gør mig altid glad at spise lækkert. Man blir glad af god mad!
Derefter tog vi hjem til min paps og så ferie billeder! og spiste "hjemmelavet" chokolade kage og drak te! Nu er jeg fuldstændig mæt og glæder mig til at tage på arbejde imorgen, det sucks at havde været syg i en uge!
- Back to work:)
( Flere billeder fra LOVE&LIGHT event'en..)



(Foto: Christian Nielsen).


Kommentarer
Postat av: Gitte (din mor)

dejligt billede!

2009-03-11 @ 16:24:08
Postat av: Maria Lim

Tak Mor, Far tog det med hans nye kamera!

2009-10-06 @ 15:07:53
URL: http://solim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0