December

Mit ynglings magazine. Franske JALOUSE.
Købte det igår og sidder stadig og er meget irriteret over jeg ikke kan fransk! Hmm, det må jeg lære. Temaet i december er SEX SEX SEX!

Den sexede og meget naturlig smukke PAZ DE LA HUERTA, poserer som en anden sexkilling, skudt af Olivier Zahm ( Purple Mag.) Man ser både bryst og baller, og det hele virker lidt som om de har en affære! Det er faktisk en ret fed fotoserie, ikke så meget mode, mere stemning. Miranda Kerr poserer også som en anden sexkilling, dog mere uskyldig end Paz de la huerta.. Synes Miranda Kerr er smuk, men hun er blevet "brugt" så mange gange, at man på en eller anden måde føler man har set hende lidt for mange gange. Synes faktisk ikke der er noget speciel smukt over Miranda Kerr, ej, hvor er det også strengt at sige!! Men jeg er mere til looks som Mariacarla Boscono, Lara Stone og russiske Nathalie V, når det gælder ADDs og stærke fotoserier.

Men køb JALOUSE! Det koster kun  45 sv. kr. i Pressbyrån:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0