New time for me.

Så, har vi fået styr på alt sammen!
Jeg flytter fra Danmark om nogle uger, og begynder på ny i Sverige!
Og jeg glæder mig så meget!! Vi har fået os en lækker lækker lejlighed i et dejligt område, som vi begge er helt stoked over! Jeg glæder mig så meget til at indrette vores nye hjem. Og jeg ser så meget frem til de store middage, vi kommer til at lave og de sjove fester!
Men det bedste er at jeg kommer til at falde i søvn og vågne med ham jeg elsker! Glæder mig så meget til at dele min dagligdag med ham. 
Ang. indretning har vi har talt om at sætte hans ynglings skateboards op på væggen i stuen, og i gangen ( ja, så langt er vi nået..) Plus en masse billeder og malerier!! Vi mangler også stole til vores middagsbord i køkkenet.. Men vi har gider ikke at købe 4 ens, så nu skal vi ud og købe 4 forskellige stole.
Så hvis i har 1 stol I ikke bruger, så kan  bare ringe og donere den til os. TAK


Kommentarer
Postat av: Malin

AAAAHHHH GRATTIS!!! WOOOHOOO :) :) :)

2008-12-17 @ 19:49:11
Postat av: Maria Lim

TAK! Det er det bedste:), det blir så godt!!! Så kan I 2 komme over og sove, vi har nemlig en sovesofa i stuen- eller det får vi:)

2008-12-18 @ 12:16:05
URL: http://solim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0