Shake

Imorges vågnede jeg af jordskælvet (bor i syd Skåne)!!
Jesus, jeg troede det hele ville brase sammen.. (Måske lidt overdrevet, men alligevel) Havde lige lagt mig til at sove igen, efter at havde sagt farvel til min kæreste der skulle på arbejde! Og Bam... Så begyndte det at ryste og larme!! Jeg begyndte seriøst at græde, det var sindssygt ubehageligt at stå på gulvet og mærke gulvet ryste og se vores møbler bevæge sig!! Jeg ringede grædende til min kæreste: Bygningen ryster, det ryster, og jeg er så bange!!  Og så ringede jeg også lige og vækkede min mor, der overhovede ikke havde mærket jordskælvet (hun sover tungt) og fik hende til at hente mig, da jeg havde en ide' om at bygningen ville falde sammen (igen, meget overdrevet! Men man tænker pludselig det værste..) Da vi bor på 5 sal. ville jeg ikke nyde et fald på nogle 6-10 meter og få taget ned over hovedet (Ja, jeg ved det godt.. overdrivelsen! Men reagerer helt absurd i sådan nogle situationer! Kan heller ikke se gyser film, og gå på toilet bagefter, rettere sagt bevæge mig væk fra sofaen og den person jeg holder om!) I nødsituationen fik jeg taget min taske og mine Vans sko med.. Hva fanden betyder det lige!? Mit instink fik mig til at tage et par sko med? Nåh ja, så satte jeg vist også en lampe på gulvet og nogle billeder, så de ikke blev ødelagt!
Har talt med mine venner i København og de havde også mærket det, min veninde Pia skrev:
Ja.. Så var det ik noget jeg drømte! FUCK det var underligt, ej ubehageligt- Hvorfor?
- ja, det kan spørge sig selv om!
Hørte også en mand sige i radioen han at godt vidste jordskælvet ville komme! Det er så sjovt at høre dem der altid ved bedre! Hvis han virkelig vidste det, kunne han sku da godt advarer os andre om det!!
Jordskælvet lå på 4,7- 5 på ritcher skalaen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fuck, mand, jeg sov bare! Ville mega gerne have mærket det, altså, hvor ofte får man lov til at mærke et chilleren jordskælv?

2008-12-16 @ 21:26:57
Postat av: amelie

jag sov också! kom till skolan ett tag senare och alla snackade om jordskalvet och jag fattade nada.

2008-12-18 @ 07:23:58
Postat av: Maria Lim

haha, denne ene gang var jeg så "heldig" at väre vågen. Tro mig, eller spörg C, jeg sover nästen hele tiden! haha.

2008-12-18 @ 12:14:17
URL: http://solim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0