17:15

Kl. 17:15 blev det bælmørkt!!
Det er så frustrerende at det bliver mørkt så tidligt! Jeg er sådan en' person der bliver ret påvirket af mørke, desværre på en ret negativ måde. Jeg kan blive så trist, sløv og får en tendens til at falde i søvn hele tiden! Ikke fedt når man stadig skal nå de ting man plejer , når det er lyst! De sidste par dage har jeg haft "NewYork kriller" i maven af spænding. På lørdag rejser jeg til New York city Baby! Jeg glæder mig så meget.
Dog er der sket nogle ændringer i "rejseplanen".
Vi har flyttet hotel! Vi havde ikke lyst til at bo i en "celle", uden tag/ uden vinduer, selvom det lå perfekt på Bowery! Så nu har vi flyttet hotel og bor (currently) i Upper West Side i stedet for.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0