Mybrotherfromanothermother.

Min gode ven Julian, kommer og besøger mig imorgen:) Det er altid rart at se ham. Han er simpelthen et godt menneske. Han er der, når jeg har brug for ham og var en' af dem som virkelig fik mig til at indse livet går videre efter en hård oplevelse.
Han er 100% sig selv og gør hvad han elsker og holder af. Han skubber mig igang, giver mig konstruktiv kritik (sikke et smukt ord) og vi har en fælles passion for nachos på Vivaldi.. helst med te til. Han er nok den' der har haft flest "hairdo's" gennem årene! Langt, kort, mellem, langt, kort, skaldet..
Det sjoveste var dengang da vi klippede hans hår, på befaling af ham selv. Vi var alle skide fulde og Julian fik så den gode ide' at nu ville han fanme være skaldet. Vores ven Raz var så klar på at gøre ham skaldet, men uden saks, kom han jo ingensteder, som han blev klar over i sin skuffelse og syntes derefter det var en lorte ide'. Heldigvis havde Nina en lille bitte saks i sin schweiser halløj og jeg havde en ladyshaver i tasken(?). Vi gik igang med hans mellemlange hår, som fik saksen og ladyshaveren til at gå i stykker ..stilhed, lidt øl og ny kampgejst! Vores ven Malte tog over med smil på læben, et overrraskende stort smil på læben. Julian sad bare helt stille og røg sin smøg! Julian's sider blevet klippet og det så rigtig sejt ud, prøvede at stoppe processen! Men de andre var blevet som rige griske børn der ville have mere! Det endte med at Julian gik hjem med et hovede fyldt med totter og tegninger af pikke osv. Hans mor var ikke glad næste dag. 
Men det var så sjovt.



(Foto: Maria Lim).  Tror vi var 17-18 år.
Skaldet- og igang med at åbne vaskeriet for at holde fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0