Tshirt


(Alice Dellal og veninde).
Kom til at tænke på den evige snak eller rettere : 2 timers tema om bryster! Når en flok veninder mødes. "Ej, se de hænger, de stritter, de for små, de for store, de for flade, de vokser for meget til siden, de vokser sammen!(?)" osv..
Der er fucking "opfundet" en blyants-test for at se om vi har fået hængepatter!!!(?) Som blir taget meget seriøst! Hvis blyanten kan sidde fast under brystet, vil det sige, du har hængepatter! Sådan, hvis noget kan sidde fast under din pat, er du ved at blive gammel..Og dernäst er du stemplet som den rettere frustreret Olga i flokken, der begynder at tænke på nye meloner/ og håndvægte!!(?)? Mange timer kan sagtens gå med at tale om de "Perfekte Bryster"! Man røre ved hinandens og snakker BH störrelser og den förste gang man fik bryster, så man ligesom får hele "Mine bryster har udviklert sig så store på kun 4 år, wow virkelig øjeblik!!"! 
Derfor elskeeerr jeg denne T- shirt og har tänkt mig for real at få fat i en'!! Den er ret "inyou'face" uden at 100 % være det og uden at virke for meget, synes næsten den til en vis grad er diskret og uskyldig, for det er jo bare bryster Drenge ( og piger)!!

Tak.

Kommentarer
Postat av: Sille

Mine er så små at der ikke kan sidde noget nedenunder..

Haha!

Dope t-shirt, helt sikkert. Man kan få dem i mange forskellige udgaver rundt omkring men den der er lige en tand federe.





puss!



2008-09-27 @ 09:25:48
URL: http://sygesille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0