Bodil/Putte

Er lige kommet hjem fra Børnefødselsdag!! Min dejlige kusine Mie blev 10 år! Hun er så heldig , jeg vil også være 10 år igen!! Det var en herlig tid. Jeg var 10 for 12 år siden, Hov!
Vi spiste hjemmebagte boller med kærgaarden og lagkage!
 
Min moster havde lavet 3 lagkager til 10 personer.. det vil sige vi næsten fik en halv lagkage hver. Nu tror jeg bare jeg er i sukkerchok .. Ligesom et barn! yes jeg er stadig et barn..
Min kusine har en kanin der hedder Putte, men som jeg troede hed BodilPutte, som jo ikke er et lidt mærkværdigt navn til en kanin.  Jeg fandt så senere ud af kaninhuset var arvet fra min lille fætter der engang havde en kanin der hed Bodil. Så kaninen hedder bare Putte. fedt.
 Jeg havde engang en kanin der hed Stampe! Nok om kaniner.
Ligenu sidder jeg og drikker en drink, skænket af min kæreste! Man kommer hjem og får serveret en drink, luksus! Der er ingen "DagensElevator" da jeg har præcis det samme tøj på som igår, er doven og vild med mine nye snakepants at jeg næsten har sovet i dem.. Og min Neckface t-shirt er altid dejlig at have på!

Kommentarer
Postat av: FAR

Hej Maria.



Her har du et par fact´s om kaninen: det er den samme

kanin, som Mie har fået af Valdemar og selvom den har

heddet Bodil og nu Putte, er den en hankanin.

Tak for en hyggelig dag, hils Christian.Y.N.W.A. far.

2009-04-09 @ 19:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0