Over

Idag var jeg model for Amelie, det gik hurtigt og fint- Kunne ikke rigtig finde ud af hvad jeg syntes om resultatet! Og så besøgte vi Richard i hans nye studio..








idag havde jeg mine Carhartt overalls på for første gang!! Har klippet benene af... voila, det er sommer overalls! jeg tog en kort t-shirt på, der gik til maven, så det ikke var så varmt at have på. Kan virkelig godt lige at have overalls på, ved bare ikke om jeg ligner en bondemand. jeg tog min Yankees jakke på til.
Min dag har været halv-underlig, ville ud i det gode gode vejr, men kom aldrig rigtig ud- Gjorde noget jeg faktisk ikke havde lyst til, men gjorde det for en ven.. Der ikke rigtig kunne se det- gider man at sige det?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får visa bilderna när dom är klara! Spännande att se. Vill även se Amelies kläder..=)



LOVE



Nu ska jag sova! GONATT!

2009-04-11 @ 01:08:48
URL: http://www.shopgarde-robe.blogspot.com
Postat av: Maria Lim

Det skal jeg göre, Amelie laver rigtig flot töj, hun har en cool stil.. Det var godt at se dig idag!! Cool crib altså.. Vi ses:)

Kys

2009-04-11 @ 16:15:41
URL: http://solim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0