Bad

Idag føler jeg mig endelig fresh nok til at gå ud!! Trods af jeg ligner lort og mine læber er lidt hævet og mine kinder røde! Er jeg bare glad for min hovedpine næsten er væk og min mave næsten er i topform!

Har taget min kærestes cap på, da jeg lig er steget ud af badet og mit hår ligner en stor høstak! Kan ikke overskue at ordne hår idag( Som egentlig bare handler om at børste det!) Jeg er sku stadig lidt medtaget af at være syg i 4 dage.
Skal hjem til far og hente mine Canon &Nikon ledninger! Har ikke kunne bruge mine kamera i noget tid, da jeg havde glemt hvor jeg havde lagt opladningsledningen og overførelses slatten. Men nu har min fine far reddet mig og glæder mig til at begynde at tage flere billeder! Gud hvor jeg ligner en hund. Iaften skal måske ud, eller noget.. Ved det ikke. Har lige fundet ud af min kæreste blir hjemme fra Malmø. yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0