Jack


(Nathalie Love& Jack Siegel)
Den perfekte dunjakke, har ledt efter den i såå lang tid!!! Elsker dunjakker og føler lidt jeg har bedraget mig selv til at tro dunjakker passer mig. Jeg tror seriøst jeg har prøvet op til 20 forskellige slags dunjakker de sidste i to år, og ingen passede mig! Såå min teori er/ eller må være at jeg har haft et stort ønske for at "pakke mig ind" i en stor blød og varm sag, at jeg overhovede ikke tænkte på pasformen/ min krop!
Som mine venner ved, eller dem der så "det røde monster", købte jeg engang en rød dunjakke, som jeg i min indbildskhed troede passede!! Den var rød, stor( som jeg dunjakke jo skal være) og havde en store lækker hætte.
Der følger en sjov men meget ydmygende og ret trist ( synes jeg) historie om den røde dunjakke:
Vi var nogle venner der tog til Sverige for at feste, vi delte os op i 2 grupper da vi havde noget sprut tilbage og nogle af os havde glemt ID derhjemme. Så det blev til en "isbar" gruppe, som stod og drak vodka ude i kulden og en gruppe der skulle snige sig ind i klubben. Dem der sneg sig ind skulle ud og hente de andre, da de nok var for fulde til at gå og for at sige gruppe to, var clear! ( Nej, vi er ikke militær fanatikere). Jeg var i gruppe to og vi kom ind! Det blev besluttet at jeg skulle ud og hente de andre, da jeg havde den varmeste dunjakke. Ok, tænker jeg, fint nok.. Man kan endda sige jeg blev lidt "humble" over den valgte position. Jeg gik ud og kunne ikke finde "isbar" gruppen, begyndte at råbe og løbe lidt rundt, ja endda begynde at vise lidt bekymret indstilling til "isbar" situatioen, og begyndte at tænke om de var faldet i havnen, en ret reel og meget sandsynlig tanke, på det tidspunkt.
Efter lang eftersøgning fandt jeg dem i et  hjørne. "Isbaren" var i tophumør og ingen havde rigtig ventet på mig. Den første repons på min tilstedeværelse lød:
- Nåh, det var dig med mandejakken der løb rundt og råbte!! haha haha.
Lige siden dette ydmygende og meget forkerte syn på min dunjakke ( Mandejakke) har jeg efterladt den i klædeskabet. Mit desperate forsøg på at gå i noget der ikke klædte mig/ eller skal man mere sige lukkede øjnene, for det der virkelig skete.. Gav mig et stort gonk i røven, en slags karma for at udsætte min krop for en såkaldt " mandejakke".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0