Zoo

en lille update fra mit liv.
Idag: Ligger syg derhjemme, har sindssyg hovedpine,røde kinder og føler mig dårlig. Iaften kommer min mor forbi med min nye investering: en Chanel taske!! uh, glæder mig- Husk at give mor wok'en, når hun kommer!
Har lige spist left-overs fra igår og føler mig faktisk lidt bedre! Har planlagt at jeg må gøre multi sindssygt rent imorgen, vi får gæster lørdag! Vi holder Housewarming på lørdag og der kommer ret mange´gæster! Glæder mig så meget, mine venner fra København og Helsingør kommer over og vores venner i Sverige kommer selvfølgelige også, MEN fuck hvor er det noget l.o.r.t  jeg så er lidt små syg/ men overrrasker det nogen? Har været syg siden det blev 2009!!! Og jeg sagde jeg hvad en god fornemmelse for det nye år..Blah. Ligenu glæder jeg mig til min kæreste kommer hjem fra arbejde! Så har jeg planlagt vi skal drikke te og se film og måske spise lidt mad.
Fredag: Gøre rent i lejlighed, op med ekstra madrasser og dyner.. Blive ordentlig rask!!
Lørdag: The big party! Uden små feber og røde kinder, Tak.

(Epicly later'd)
Ps- Check min veninde Amelie's Blog ud, lille beskrivning: En kreativ, innovativ ung dame. Hun designer så fedt tøj, og jeg venter i spænding på at få lov til at købe/få en af hendes klæder! Big Ups til Amelie, som jeg skal feste med på Lørdag og drikke Piggeline drinks med!!! dysmorfofobi.blogspot.com

Skål!


Kommentarer
Postat av: mille

du er ikke alene... jeg har influenza, men tog alligevel til åbent hus på designskolen i kolding, åååh jeg fortryder nu!

2009-02-26 @ 19:52:20
URL: http://nothisnothat.blogg.se/
Postat av: Maria Lim

Hey Mille.

jeg tror heller ikke influenza ville kunne stoppe mig hvis en god fest på designskolen i kolding stod og lokkede.. Jeg er så træt af det danske vejr! Give us summer!! Var det ikke dig der tog på højskole!? Håber det går godt:) Har eller havde du ikke en blogg? Skriv endelig din blogg adr.

2009-02-26 @ 21:01:19
URL: http://solim.blogg.se/
Postat av: mille

joo det er mig der er på højskole, min blogg, som jeg ikke rigtig bruger længere, er www.nothisnothat.blogg.se ... lidt trist

2009-02-27 @ 11:05:09
URL: http://nothisnothat.blogg.se/
Postat av: Maria Lim

Ok, så kunne jeg huske dig! øv, du ikke bruger din blogg længere! Den er god.

2009-02-27 @ 11:15:37
URL: http://solim.blogg.se/
Postat av: Thowelina

vilka fina tatoos.

2009-02-28 @ 11:26:29
URL: http://thowelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0