Horse


Synes heste er smukke. Et af de flotteste dyr i verden, ja, jeg sætter virkelig pris på heste! Trods af jeg er ret bange for dem.. Gik til ridning i nogle år da jeg var mindre.-Jeg var seriøst bange for at dø hvergang jeg skulle ride!! Men så frygten i øjne og prøvede mit bedste! Det gik dog ikke.. Mine forældre havde brugt sindssyg mange penge på min lille hobby, som jeg inderst inde hadede som pesten. Men jeg ville simpelthen være en "heste-pige". Burde næsten give dem pengene tilbage! Nåh, det var min lille historie om "mit liv med heste", den varede ikke længe, men den var lykkelig udadtil, men et traumatisk minde.

Kommentarer
Postat av: mille

jeg er lidt mere til enhjørninger, de er jo magiske! har i hvertfald stor glæde af min batik-enhjørning t-shirt... hæhæ.

2009-01-05 @ 10:03:11
URL: http://nothisnothat.blogg.se/
Postat av: Maria lim

Enhjörning batik t - shirt.. wow!! Har lige köpt mig en batik psykadelisk Hendrix t-shirt. Den tror jeg godt du ville kunne li:)

2009-01-06 @ 11:19:14
URL: http://solim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0