Cape

Er lige kommet ind af døren! Har været i København med min dejlige veninde Cam, der rejser til Budapest med hendes Kæreste (Min ven Alexander, jeg tidligere har skrivet om!)
"Sidespring: Der skulle eftersigende være rigtig koldt i Budapest! Og Rusland har lukket for gassen, betyder det ingen varme? Og i Tyskland er der -36 grader! What! Er der nogle der lige har været , eller er i Budapest!? Der kan fortælle hvordan vejrsituationen er".
 
Tilbage til min dag! Har haft en helt vild hyggelig tur, købte en kappe!!! Endelig fandt jeg den perfekte! 699kr. og der er kun blevet designet 13 af slagsen.
Butikken hedder retro ( Skt. Peders stræde 47 Kld.tv, Kbh.)Købte også nogle rigtig flotte solbriller!! Noget jeg også har ledt efter i 100 år! Hende der arbejder i butikken er så sød, og det er også hende der har designet min kappe! Jeg synes altid det er fedt at tale med designeren!
Kan intet andet end at rekommendere denne butik!

(Foto: Christian L). Min kappe.

Vi spiste på en rigtig lækker vegetar restuarant, der hedder Riz Raz ( kompagnistræde 20, Kbh.)
89 kr. for buffet. Plejer ellers altid at skippe vegetar steder, da jeg elsker kød! Men Riz Raz, for næsten en' til at glemme det. Så det er meget fedt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0