L

Sidder og er ret træt, men mangler stadig at pakke færdigt- Hvorfor i helvede skal det være så svært at pakke.. Har jeg nu for meget med eller for lidt! Det store dilemma. Og.. har jeg nu husket alt? Skal jeg tage min adapter med?? Eller.. Pis min negativitet- Jeg skal på FERIE!!!! Og jeg glæder mig! Turen går til Karphartos med kærligheden, en græsk ø.. Der eftersigende ikke skulle være multi turistet- Så det blir dejligt!
Ghostbuster kører på tv'et..
Idag har jeg set og læst nogle underlig ting. feks.
"Idag gik en mand rundt med en fake pistiol og truede folk" ved den restuarant vi sad og spiste frokost på! Vi var der bare 5 timer tidligere- heldigvis for det! Psykopat.
-Jeg har set 2 dyre klip på Youtube.
1. en Anakonda der kaster et vildsvin op.
2. En zebra der næsten drukner en løve. 
Nåh ja, og så så vi en meget lang 10 m. "åle- agtig" fisk, de havde fundet i Taiwan
.

Og så god Roskilde Festival og badeferie ønskner til mine venner og familie! Vi ses når vi (alle) er kommet hjem fra diverse dele af verden.

LOVE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0