Die


Min ynglings t-shirt! Neckface&Thrasher.
Min dag idag har været rigtig sløv.. Efter 6 timer på arbejde følte jeg mig som en død hval. Tog direkte hjem og sov.. Da jeg tændte fjernsynet så jeg lidt The Hills, Nej nogle irriterende mennesker og et fuldkommet meningsløst show!! De er så fuld af lort og hvor taler de grimt, jeg mener de taler som om de lige har lært at snakke og aaalt.. går så langsomt og alle taler sindssygt nasalt! Det er jo så irriterende når folk taler som FranFine! Nåh men, no more of that! Og hva sker der for næsten alle piger har fået fikset næsen, læberne, brysterne osv? AD! Its Hollywood.
-Død hval- er mig idag! Men kun idag, har planer om at komme i form til foråret.

Kommentarer
Postat av: amelie

Åh, gå på promenader med mig istället för att springa. Mycket mycket roligare!

2009-03-11 @ 10:54:49
URL: http://dysmorfofobi.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-03-11 @ 16:18:46
Postat av: Gitte (din mor)

Jeg er også et frivilligt offer til gåture, så du behöver åbentbart ikke at mangle selskab. Ha ha!

2009-03-11 @ 16:21:32
Postat av: Anonym

Amelie: JAAAA!!!



Gitte(din mor). Fedt du følger med i mit liv! Jeg synes bestemt vi skal gå en tur sammen Mor og med hunden!Vi ses imorgen til middag.

2009-03-12 @ 20:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0