Post

Efter arbejde mødtes jeg med min mor- Vi tog ud og handlede mad som vi begge på en måde hader og elsker!! Min mor er simpelthen så dygtig til at lave mad og har nogle vilde ideer'! Hun er meget bevidst om hvad hun spiser og får mig tit til at prøve at spise nye retter! som tildels er en god ting! Har sat mig for jeg skal smage min mors hjemmelavet kokosmusli med nødder og abrikoser! Har aldrig været heelt.. vild med musli, men når det er hjemmelavet blir alting bare lidt bedre! Det er faktisk enormt afslappende for mig at handle mad! Hvorfor mon det? Fordi jeg elsker mad..?

Da jeg så kommer hjem var der kommet en pakke til os! En pakke fyldt med gaver og et brev så sødt, at jeg smeltede! Jeg fik simpelthen 3 helt fantastiske "pande/ hår- bånd) fra MONKI og WEEKday! Tak Malin!! Er så vild med dem og det sorte hårbånd skal indvies imorgen!! Og i kan tro vi ses d. 28 til Johannes Dj set i København.
Jeg holder stadig enormt meget af at skrive breve og at modtage breve, istedet for at sms og ringe. Det er nogle gange så upersonligt at modtage en invitation eller en sms fra mobilen. Det er så fedt at få et håndskrevet brev! Oldschool rocks! Læg Iphonen på hylden og tag fat i blyanten og skriv et brev... til PostDanmark elller Post"Sverige" og spørg hvorfor det er blevet så pisse dyrt at sende breve! Hvis de ikke svarer kan I ringe og spørge dem! Hvis de gider at svare..

(Foto: Maria Lim/Youcam). TAK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0