AmsterdamStockholm



(Foto: Maria Lim).
Omklædningrummet i Weekday! Multifunktionelt spejl! Når man vender sig 90 grader, kan man se sig selv 100 gange! Det ser ret sejt ud- hurra for narcissisme.. I må endelig ikke misforstår min "glæde for mig selv", den er meget meget overfladisk!! Det dårlige ved omklædningsrummet var det såkaldte forhæng! Istedet for det obligatoriske stof, der nu engang hænger i alle omklædningsrum, pga. dens gode funktion- var der istedet 1000 små sorte snore! Det var et helvede at komme ind og ud, snorer ud over det hele.. Fik lidt stress.. og jeg tror jo mindst 5 personer har set mig halvnøgen i Weekday.

Kommentarer
Postat av: Razz

Hey maria! fandt på mystisk vis frem til din blog! Sjovt at kunne følge lidt med selvom jeg aldrig ser dig mere. Jeg vil tage et par ugers fri og tage læse brillerne på. i've got some cathing up to do!



- Ol' Dirty Razz.

2009-05-06 @ 08:41:11
URL: http://imakillernotablogger
Postat av: Maria Lim

RAZZ!!! Fedt at du på mystisk vis fandt min blogg:) Velkommen til mit ellers så ydmyge liv! Delvis redigeret fra det virkelige.. Haha!! Du har ret i vi aldrig ses mere:( ØV. Men måske kunne vi ændre det i den nære fremtid:)Har du en blog?



KYS

2009-05-06 @ 14:04:17
URL: http://solim.blogg.se/
Postat av: Razz

Ja vi må ses snart! ring når du er i kbh på et tidspunkt!

Nej jeg har ikke en blog... tror hurtigt den ville dø ud hvis jeg havde en hehe.

2009-05-06 @ 16:03:14
Postat av: Maria Lim

Jeg ringer näste gang jeg er i KBH. Men har ikke dit nr. Du kan sende det til min email: [email protected].

Tror din blog ville väre et hit, hvis du havde en'.

Ha det godt! Hils omkring dig.SES

2009-05-06 @ 23:15:15
URL: http://solim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0