Cinema

"For hvergang jeg har været i biografen føler jeg mig glad!" Bla Bla bla...
Blev så skuffet igår!
Filmen var dårlig og de andre mennesker der var inde at se filmen var så irriterende ( nej, jeg er ikke menneskehader eller et socialt handicappet menneske) Men folk larmede hele tiden med deres store papir's slikposer og deres sodavand.. Tilsidst kunne jeg slet ikke fokusere på Tom Hanks "nye hår" og det irriterede mig. Og der lugtede meget underligt i salen pga. diverse popcorn, bacon, oste chips!! Kan I forestille jer den lugt, meget indelukket og tung.. fik kvalme.
Filmen skuffede mig så meget at jeg næsten faldt i søvn(!) Tror faktisk jeg faldt i søvn..
Tror jo ikke rigtig på Ham de kalder GUD og jeg forstår ikke hvordan man kan blive religiøs. Eller sagt på en anden måde... " Religion is just NOT my thing".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0