Olga




(Foto: Maria Lim).
Min kaktus Olga har fået blomster " på hovedet"! Vældig fint, er meget glad for "Olga" spirer så flot i køkkenvinduet."Hun" har set lidt trist ud lately.. Hendes venner Fallos Kim og tykke Ole ( de 2 kaktusser hun står på tallerken med) spirer også fint!
Jeg er meget vild med kaktusser! De fascinerer mig. Jeg kan huske jeg engang fik/ eller tog jeg den?? Jeg tror jeg fik en kaktus af min ven Alexander for lang tid siden, da jeg boede i Helsingør på Borgen for nogle år siden!! Borgen var et lille studenterhus for folk under 25!! Jeg havde en lille bitte 1 værelset lejlighed med skråvægge, ok højt til loftet og et stort vindue.. Mit køkken var så mini lille at man kun kunne stå 1 person derude. Badeværelset bevægede sig lidt når det var blæsevejr(!!)Det var ubehageligt. Nåh men Alexander havde fundet denne 2 "armet" høje kaktus til mig, den var ikke et vidunder, som sagt tror jeg han fandt den i gangen.. Der var en' person der ikke synes om den og havde efterladt den i vinduet i gangen.. Jeg tog den til mig! Og den blev så høj og fin.
Men den er desværre død nu.. Da min kæreste og jeg kom hjem fra en tur for nogle dage siden, var den faldet ned fra vinduet og var blevet bukket og der lå jord over hele gulvet! Jeg besluttede mig for at sige farvel til den. Det var vemodigt at smide den ud...
Hmm..Det skulle slet ikke blive så sørgeligt. Det er jeg ked af.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0