MAD

Har lige spist aftensmad, bøffer, salat og kartofler.
Om lidt tage jeg til Helsingør for at mødes med nogle venner til nogle øl på Annexet!
Man var engang stamgæst- det er man slet ikke mere! Det tænker jeg at rette op på idag! Jeg tror det blir en hyggelig aften.
Først skal jeg dog lige forbi min far og aflevere hans heftige kamera og måske spise lidt mere mad..

(Foto: Maria Lim).
Vesuvio pizza, købt i en random grill. Den var ret kedelig.. så vi spicede den op med lidt feta!! Vi kunne og så havde lagt ruccola på! men det glemte vi. Det er nice at costumesize sin pizza.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag skulle inte tacka nej till den pizzan nu..=) Hungrig jag blev!! Fan! hehehe!



LOVE

2009-05-07 @ 19:44:08
URL: http://www.shopgarde-robe.com
Postat av: Johanna

Ha så kul på Annexet!! jag vill också, heller än att ligga här och va sjuk men det blir nog bättre imorgon.



Love

2009-05-07 @ 19:45:36
URL: http://www.shopgarde-robe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0