Haha

Dejligt vejr idag, har endda haft solbriller på, som egentlig virkede ret åndssvagt. Var i Claes Ohlson butikken i 1 time idag... Jeg ønsker mig en boremaskine, en sav og en forlænger ledning til jul. Jeg har lyst til at bygge et fuglehus. Jeg vil også hedde Snedker Jens og drikke øl. Hvorfor er der så utroligt varmt i Claes Ohlson?? Eller er det bare mig der blir helt varm af at se værktøj? Pjat.
Og jeg skulle bare have nogle genbrugsglas, og det havde de ikke engang...

Der var sindssyg mange mennesker på gaden! Glemte det var fredag og klokken var 15. Fik stress.. Så jeg gik i en butik!? Dum ide. Jeg har ikke rigtig brug for nye ting. Så fik mere stress af at se 5 teenage piger springe rundt med deres Gucci tasker og fucking Pels frakker! Dumme kloner.

Det bedste der skete nede i byen, var at jeg så "Mad Tina"! I know.. men hun laver god mad. Hun bor åbenbart her i byen. Wow Kendis.. haha.

Imorgen holder vi feeeest! det blir sjovt. Vi har bedt alle vores venner om at klæde sig ud(!) Spørg os ikke hvorfor, og der er mange der ikke forstår meningen (med galskaben) med vores lille koncept. Men det gør vi egentlig heller ikke.. Har ikke engang selv fundet ud af hvad jeg skal være.. Skide godt Maria! Igår gik jeg rundt i lejligheden og prøvede forskellige slags outfits.. Jeg klædte mig ud som Mama Mombasa, og så klædte jeg mig ud som Geisha, og så blev det Minnie Mouse.. Nåh ja, jeg prøvede også at ligne en rig gammel senil dame.
Hvad skal jeg være?? Hvad skal I være??

Om lidt skal jeg lave aftansmad. Kan man spise morgenmad til aftensmad? Imorges spiste vi gårdagens aftensmad, Pizza.

Vi har lige spist grønsagsomelet, med små kogte kartofler, haricoverts og bacon.. Det smagte så godt. Haha.


Kommentarer
Postat av: alexander

jeg ved heller ikke hvad jeg skal være, har du nogle idéer??

2009-11-20 @ 21:26:51
Postat av: Maria Lim

Ja, altså man behøves ikke at være klædt ud til nogen eller noget, bare være klædt ud! Have en sjov hat på?? evt. sminke?? Man kan være en farve?? En gave?? Alt, bare man ikke ser hverdagsagtig ud:)

2009-11-21 @ 10:28:58
URL: http://solim.blogg.se/
Postat av: Alexander

Okay, så tager jeg bare en masse lir på!!!

2009-11-21 @ 12:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0