Happy Happy



(Foto: Tror det er fra Cobra..)
Idag har min kæreste navnedag. Tillykke!
Imorgen er det hans fødselsdag!!!
I overmorgen holder vi familiefødselsdag, hjemme hos os selv. Vi skal lave hjemmelavet pizza'er til vores familier.
I næste uge skal vi holde udklædningsfest.
Det blir sweet.

Og nu skulle jeg være "beskyttet" overfor influenzaen, jeg havde det monster dårligt igår.
Kunne virkelig mærke hvor meget min krop arbejdede og skulle vænne sig til den "døde virus" jeg fik i mig, jeg reagerede på den, men det gjorde min kæreste ikke. Jeg har dårligt immunforsvar i forvejen, så forventede at blive syg, men ikke så syg.
Men nu føles det godt igen, jeg føler mig meget bedre, frisk! Jeg er glad for jeg jeg har fået vaccinen! For tænk hvis mit immunforsvar ikke kunne bekæmpe virusset?? Hvilke konsekvenser ville det have for mig? Og det er ikke for at være hysterisk, men blot for at være på den sikre side. Og hvis jeg blev syg og ikke havde taget vaccinen ville jeg havde det så inderligt dårligt med måske at komme til at smitte andre, f.eks. børn!!
Nej, det går bare ikke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0