Oh Pink Jesus




(Foto: The Selby: Ines' de la fressange at her office, Paris).
Min fascination for farven lyserød er ikke stoppet. Da jeg fandt disse smukke lyserøde fotos fra the Selby, var jeg ved at dø af misundelse. Lyserød gør mig enormt glad, og hvis det stod til mig havde vi haft lyserøde vægge i stuen, men det blir det vist ikke helt. Vi har dog et lyserødt skateboard hængende!! Jeg vågnede tidligt idag og følte mig rastløs, så nu er jeg gået igang med at dekorerer om i lejligheden ( eller har været igang i nogle timer, faktisk). Jeg er blevet glad for resultatet. Men der mangler noget, en speciel stemning og et balancerede fællesskab mellem vores ting. Jeg elsker The Selby!!!!!!!!!! Inspiration for alle pengene og hvor bor de alle fint!! Jeg får lyst til at tage på loppemarket og i genbrugsforretninger og lede efter krukker, plakater, små figurer osv. Jeg får lyst til at rejse og finde små søde ting, der symbolisere min rejse.. Åh.

(Foto: The Selby: Anne, Aime and Nathan in their home in Darlinghurst, Sydney).
Dette foto blev jeg enormt inspireret af..
Jeg har altid haft sindssygt meget hængende på mine vægge! Jeg elsker det, jeg blir glad af at se på smukke ting, billeder, malerier, etc. etc. etc... Det er bare så fint at "personificere" ens vægge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0