Space

Dove

BunnyLips

(Collager: Maria Lim/Udklip i-D).

Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej Maria, jeg er meget beæret over at du vil forære mig noget af dit arbejde.. Jeg synes de er meget flotte, også de nyeste, men vil du have at jeg skal sige hvilke jeg kan lide og gerne vil have? For det bliver lidt svært da der er mange som jeg er vild med... heh, men jeg kan godt nævne nogle, ellers kan du også bare lave en til mig som så bliver custom-made:-) hehe

2009-10-03 @ 11:54:25
Postat av: Maria Lim

Nævn nogle! Ellers har jeg fundet en' jeg gerne vil give dig!! En af dem med David Lynch. Hva siger du til det??

2009-10-03 @ 12:38:55
URL: http://solim.blogg.se/
Postat av: Alexander

Det er helt perfekt..



Mine ynglings er: "Kissme", "StarTouch"(er det Eva Green?), "WhiteTears", "Goldenpeewees", "Touch me dear" og den nye "ung".. Men jeg er jo også en sucker for Lynch.. heh

2009-10-03 @ 13:35:38
Postat av: Maria Lim

"StarTouch" nej det er ikke Eva Green, en random model! Men hun er smuk ik! Og "Goldenpeewees" er givet til Nina i indflytningsgave! Jeg vil meget gerne forære dig "WhiteTears"!! Jeg kan sende den med posten!

2009-10-03 @ 15:21:28
URL: http://solim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0