TheBlueVan/Drone/Mexi/RUST/Pizza/Sunlolly

I fredags tog jeg til København for at besøge nogle gode venner!!!! Da jeg kom,  var der gang i gryderne og hvidvinen lå parat i køleskabet! En rigtig lækker og hyggelig middag!!

(Foto: Maria Lim).
Om aftenen tog vi på Drone, lækker lækker bar/club/ spillested.
Vi tog derhen for at høre det fantatiske rockband The Blue Van! Det var en fantastisk koncert!!!!!
Den var gratis. De var så cool og der var super fed stemning.. En intim koncert, vi var nok omkring 100 mennesker pressede sammen i et lille lokale! Men det var fedt. Efter koncerten var modMODmod dj's- lækker 60-70' musik.







(Foto: Maria Lim).
Efter Drone tog vi videre til Sankt Hans torv og gik på barrunde! Tog på Mexibar( tror jeg den hedder) og delte en kæmpe "tequila rød ting" drink, som var helt pragtfuld alkoholisk i forhold til prisen, "sølle" 56 kr.
 

(Foto: Maria Lim).
Derefter tog vi på RUST, hvor jeg håbede på at se min veninde Sille, der arbejder der, men hun var desværre ikke på arbejde.
 
(Foto: Maria Lim).
Da vi skulle hjemad, bestilte jeg en pizza til mig selv!! Jeg er begyndt at få sindssyg stor appetit når jeg er fuld!! (For at være helt korrekt endte aften med en ananas Sunlolly! Tak Mette)

Kommentarer
Postat av: Sille

Hej honning!

Jeg arbejder desværre ikke på Rust længere. Blev fyret, efter ikke at være mødt op på arbejde 1. maj. Var blevet mega fuld, gået kold klokken 18, og vågnede ikke før næste dag. Mega nederen.

Arbejder på Kødboderne 18 nu, men har ikke så mange vagter. Sig lige til hvis du kommer til København igen snart, savner dig!

2009-05-24 @ 23:26:46
URL: http://sygesille.blogspot.com
Postat av: Maria Lim

Hov, det lød ikke godt- Kødboderne lyder da som et festligt arbejde!! Du er ikke den eneste der

har mistet noget pga. en ordentlig brandert! hahah

Vi må snart ses ja:) SNAREST. savner også dig.

KYS

2009-05-25 @ 17:41:25
URL: http://solim.blogg.se/
Postat av: Sille

Puss:)

2009-05-25 @ 21:14:53
URL: http://sygesille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0